۷ پاسخ

اره دیگه چون خوب نمیخوابی بچه و کاراش با خودته بیشتر از خستگیه

من هر شب همینم
از خستگی هم هست

والا الانم منم اینطوریم

من هنوزم همینجورم بعد ۳ ماه

ارههه من هنوزم همینم

منم درد دارم

اخ اخ سزارین همینش بده

سوال های مرتبط