۴ پاسخ

من ماستلا زدم عالی بود

ترکیب کولتیمازول و هیدروکورتیزون...هیدرو رو نهایت ۵ روز بزن

عزیزم هرکی با یه چیزی نتیجه گرفته من همههههه چی امتحان کردم خوب نمیشد همش بدتر میشد ،اخرش بردم متخصص پوست پماد ترکیبی داد بعد دوبار استفاده خوب شد
بنظرم ان ان رو هم امتحان کن خیلیا نتیجه گرفتن

پناتن عالی

سوال های مرتبط