۹ پاسخ

من پارسال به هفت سینی چیدم همه عکسشو برمیداشتن میزاشتن پیجاشون
ولی امسال نمیچینیم نه من نه اطرافیانم,,, اصلا دل و دماغ نداریم و یاد عید نمیفتیم...

من نمیدونم تو چی بچینم 🙁زورم میاد گرون شده امشال

من امسال چون مغازمونو تازه زدیم تو مغازه چیدم😍

تصویر

من بخاطر تموم جوونایی که در پر شدن تو جنگ دلم نمیاد اصلا بچینم

میگم اسکناس بزارم قبول نیست ؟سکه از کجا بیارم

من ۶سین دارم حال ندارم برم سمنو بخرم تازه سکه ام ندارم

یه طی بکشم کف پذیرایی بعد میچینم

من ساده چیدم امروز میرم ایینه بخرم

تصویر

من همیشه یکی دوساعت موندخ به سال تحویل میچینم

سوال های مرتبط