منم پسرم یازده سالش بود دخترم دنیا اومد
بزار اول اوضاع جنگ بهتر بشه
اگه بچت چهار پنج سالشه اقدام کن
اگه بچه ات دوازده سالشه موقعه خوبیه بیاری دوباره فاصله سنی شون زیاد میشه
ولی از یه طرف جنگ هم هست انشالله زودتر تموم
بچە اولت چند سالشە ؟؟اگە یک سالشە اصلا اینکارو نکن ،،بە خوود بە بدنت احترام بزار ،،بزار حداقل بچەت ،،از شیربگیری ازپوشک بگیری مستقل دستشویی برە ،،غذا بخورە ،اونموقع فک دومی باش ،،وگرنە بیشترین تولید مثل تو جنگ
بچه سومته؟ اخه زده ارتا یکساله بعد گفتی یه پسر ۱۲ ساله دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.