۹ پاسخ

بااین پوشک گرون فکر بچه داری دوباره محاله کنم پوشک ۶۵۰ یک هفته ای تمام میشه یک بچه دیگه بیاد توان خرید پوشک باید داشته باشم الان بچه داری امکانات میخواد وقتی توان خرید ازمون گرفتن

من بعگه علت کمر درد بعد سزارین دیگه قید بچه دوم زدم چون احساس میکنم دیگه کمری ندارم بتونم بچه بیارم ازبس درد میکنه نمیتونم نیلام بغل کنم همش بغل مامانمه بابامه یا بغل باباشه

من ی دختردارم اگه سنم کمتربودو شرایط ایران اوکی بود دوس داشتم یکی دیگه بیارم‌اونم پسرباشه.
دوتاپسر ی دختر

من همیشه دلم میخواست یه پسر داشته باشم و یک دختر
اما الان میگم غلط بکنممممم بچه بیارم دوباره انقدر که سختمه🤣🤦🏼‍♀️
خدا یکی بچه هم یکی🤣

من دختر دارم
دوست دارم بعدیم پسر باشه

ولی من دلم ی دختر هم میخاد البته ن الان

آره منم دقیقا فانتزی ذهنیم همیشه همین بود اما خواست خدا این بود که دومی پسر باشه
اما الان میگم حکمتت رو شکر بچه واقعا جنسیتش فرقی نمیکنه در هر حال عزیزه
اما چون خودم خواهر ندارم دوست داشتم دخترم جفت باشه

من دوتا پسر دارم و الآنم ناخواسته باردارم
همیشه میگم خوشبحال اونی ک بچه اولش دختره
واقعا دختر همدم مادره ، کمک حال مادره ، پسرا هر چقدرم بزرگ بشن فقط ب فکر شیطنت خودشونن

منم دوست داشتم بچه م دختربشه

سوال های مرتبط