تایپیک قبلیم لطفااا🥴🙏

تصویر
۸ پاسخ

خدت نرو

خودتم نرو عزیز به ریسکش نمی ارزه بعد ۴۰برو

قبرستون اصلا خوب نیست

بعد چله عزیزم خودتم نرو بعد از چله برو خوب نیست

شنيدم خوب نيس تا قبل ٤٠ برين سر مزار هم خودتون هم بچتون

نه نبر

بعده چله ببرش عزیزم خودتم بهتره چله تموم شه بعد بری

بعد چله ببرش

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط

مامان گندم و گلشن🎀 مامان گندم و گلشن🎀 ۲ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی
مامان لیام مامان لیام ۶ ماهگی
مامان l🦋e
n🦋a💖🧚🐥 مامان l🦋e n🦋a💖🧚🐥 ۱۰ ماهگی
مامان ابوالفضل🐣 مامان ابوالفضل🐣 ۹ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی
مامان اهورا مامان اهورا ۶ ماهگی
مامان نجلا و دلوین مامان نجلا و دلوین ۶ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان اوردکم🥰 مامان اوردکم🥰 ۹ ماهگی
مامان کوچولوی مامان مامان کوچولوی مامان ۴ ماهگی