تو نت سرچ کن عزیزم کامل راهنماییش هست
خلاصه بخوام بگم یه گوسفند برای سلامتی بچه قربونی میکنن یه دعا هم داره که باید موقع ذبح خونده بشه هیچ کدوم از پدر و مادر و پدربزرگ و مادربزرگ ها نباید از گوشت اون بخورند. گوشت عقیقه نباید هیچ ساتوری بخوره، گوشت گوسفند کامل پخته بشه و توی مهمانی با همین هدف داده بشه که مهمان ها بعدش برای سلامتی بچه دعا بکنند. بعدم تمام استخوان هاش رو کامل جمع کنید و توی پارچه سفید بپیچید و دفن کنید. البته این جزو مستحبات عقیقه هست. بهتره از یه روحانی بپرسید کامل شما رو راهنمایی میکنه.
باید موهای بچه رو هم بزنی وزن کنی هم وزنش طلا یا نقره صدقه بدی
البته فک نکنم این واجب باشه اما اگه بتونی انجام بدی بد نیست
والا پسرمو عقیقه کردیم
ی گوسفند گرفتیم
گفتن برای پسر باید نر باشه
گوشاش هم سوراخ نباشه
اگرم برای دختر میگیرین
گوسفند ماده باید باشه و زیر شش ماه نباشه و برّه ب شیر نباید داشته باشه
خلاصه ک گرفتیم
یک نفر رو هم اوردیم
دعاش رو خوند و ذبح کرد
ما ک پرسیدیم گفتن موردی نداره ک استخون داشته باشه
خلاصه ک قسمت بندی کردیم پخش کردیم🤷🏼♀️
ی چیزیه ک از دلت برمیاد و باید ادا کنی ب نظر من🤷🏼♀️
اگه خودتون نمیتونید عقیقه کنید با دفتر حرم اما رضا تماس بگیرید و اینجور که من شنید پولو بهشون میدین و اونا براتون اینکار انجام میدن ...البته شخصا به این چیزا عقیده ندارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.