پوشاک شیر خشک نی نی
زایما طبیعی
این قطره خوبه

تصویر
۶ پاسخ

من راضی بودم از ۶ ماهگی همینو میدم فقط

من تازه شروع کردم دکترش خودش عوض کرد اینو داد

من سه ماه میدم راضیم

والا میگن چون با همه جذبش میاد پایین

اره خوبه

م راضی نبودم اینو دادم بچم اهنش لب مرز هس
تکی بدی بهتره ینی اهن جدا مولتی جدا

سوال های مرتبط

مامان تودلی🥺❤️ مامان تودلی🥺❤️ ۱۶ ماهگی
مامان رسا💙🧸🩵 مامان رسا💙🧸🩵 ۱ سالگی
مامان علیرضا و آوا مامان علیرضا و آوا هفته سی‌وششم بارداری
مامان پرنسس مامان پرنسس ۱۴ ماهگی