۷ پاسخ

من از اول خودم بردمش حموم😍

ای جونم خدا براتون حفظش کنه🥰😍 جوراب هاشو در بیارعزیزم 🤭

اوه من هنوزم میترسم میدم مامانم بشورش
فکر کنم تا زمانی که ان‌شاءالله بتونه بشینه هم حموم نبرمش

من از اول خودم حمومش کردم

من که همش مامانم...میترسم لیز بخوره از دستم ....عافیت باشه انشا الله بسلامتی و دل خوش ❤️❤️💗

ای جانم😍😍

منم دیروز واسه اولین بار خودم بردم🥺

سوال های مرتبط

مامان بنیامین تو دلی مامان بنیامین تو دلی هفته دهم بارداری