میشه کاشت ناخن بزنم ۲۹ هفتمه

۶ پاسخ

اره میتونی بزنی

اره من زدم

اره گلم فقط دستتو توی یووی میخوای بزاری قبلش حتما ضد افتاب بزن به دستت

عزیزم خوب نیست چون خدای نکرده اگه زایمان زودرس پیش بیاد بخوان دستگاه وصل کنن به دستت نمیشه

بله عزیزم

نه عزیزم

سوال های مرتبط