بچها من بیشتر اوقات لکد بچمو تو واژنم احساس میکنم طبیعیه!؟

۶ پاسخ

خب با پا اون پایینه ضربه هاشم اونجا میخوره دیگه..واس منم بود بعد جاشو تغییرداد

منم هستم بریچه

برای منم اینطوری بود... از دکترم پرسیدم گفتن طبیعیه

بریچ هستش منم اینجوریم

حتما بریچ هست پوزیشنش

نمیدونم طبیعی هست یا نه ولی واسه منم همینطوره

سوال های مرتبط

مامان پناه کوچولو🩰🎀 مامان پناه کوچولو🩰🎀 هفته سی‌ونهم بارداری