سلام خانما تو بارداری میشه از لاک استفاده‌ کرد یا ن

۳ پاسخ

من کلا لاک داره پاهام ناخونمم کاشته

هوای آزاد بزن بوش رو زیاد استشمام نکنی

من ک پاهام همیشه لاک داره🧐

سوال های مرتبط

مامان 🩵🩵🩵 مامان 🩵🩵🩵 روزهای ابتدایی تولد