۶ پاسخ

این و اینترنتی سفارش دادین؟؟چند خریدین.

انشاالله سالی پر از برکت و سلامتی و ارامش باشه براتون ❤️

من خیلی بد شده فردا هم همه خونه من هستن ،🥺😭

مبارک باشه عزیزم ان شاءالله سال خوبی داشته باشید
فقط اون جا عودیه چیه اونو از پشتش بردار با گلی که گزاشتی ریشه کنه رو برشون دار

باریکلا چه ست قشنگی
انشالله سال خوبی رو شروع کنید در کنار خانواده

چه زیبا♥️

سوال های مرتبط

مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی