۲ پاسخ

وای ن بابا پودر لباسشویی خیلی قویه
من پرده و ها لباسای خودمون ک سفیدن رو یه موقع پودر میزیزم چون قوی هست
مایع لباسشویی برند مای بی بی بگیر خیلی خوبه زیره یکسال و بالای ۱ داره

من از وقتی به دنیا اومد با پودر لباس فیروز ابیش میشورم تو لباسشویی رو خود لباسا میریزم چون از اول به بویه مایه حساسیت داشت

سوال های مرتبط

مامان عشقام مامان عشقام ۱۲ ماهگی
مامان دانیال👶🏻🍼🐣 مامان دانیال👶🏻🍼🐣 ۱۲ ماهگی