۷ پاسخ

علائم پریود خیلی شبیه علائم بارداریه
من مدام میگفتم الانه که پریود شم

نفخ هم دارم. من😂😂😂

علائم پریود و بارداری یکیه خیره انشالله

ایشالله سال دیگ این موقع ی بچه سالم تو بغلت باشه

منم هنوز درد دارم

الهی عزیزم☹️

ربطی نداره من هنوزم درد پریود دارم

سوال های مرتبط

مامان هلو مامان هلو هفته هفتم بارداری
مامان میراث💙 مامان میراث💙 هفته سی‌ونهم بارداری