۶ پاسخ

بیبی نزدی

منم ۳روز تاخیر دارم خدا کنه باردار باشیم
من سینه هام فقط تبر می‌کشه چند روزه

ان شاالله که بارداری

انشاءالله بارداری

خدا کنه این ماه همه مون چشممون روشن شه به دیدن نتیجه مثبت💚

ایشالله که نینی داررررری😍🙏🏻

سوال های مرتبط

مامان شایراد🤎🐻 مامان شایراد🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری