۱۷ پاسخ

منم اول راهنمایی پریود شدم قدم الان ۱۷۶ عه😅

من پریود شدم خیلیی ریز میزه بودم ولی الا از همه خواهرام قد بلندترم

نه نگران نباش قد می‌کشه دکتر نبری آمپول بزنه که باعث بشه نشه خیلی ضرر داره دختر من کلاس چهارم شد الان هشتم قد کشیده تا میتونی تقویتش کن

من ۱۰ سالگی پریود شدم قدم رشد کرده البته از همون اول بلند یودم
دختر خالم ۱۵ سالگی پریود شد قدش کوتاه

خیلی کم قد میکشه حتما ببرش دکتر

دخترمن پنجمه ۹۴دنیااومد

میگم چند ساله مگه ازدواج کردی که دخترت ۱۲ سالشه

سلام من ۱۱سالگی پریود شدم و قدم هم خوب رشد کرد از همه دوستان قد بلند تر بودم

چه زودی عزیزم من ۱۰ سالگی پریود شدم قدم ۱۵۰ بود ۸ سانت بلند شدم از اون موقع الان ۱۵۸ هستم

من کلاس پنجم پریود شدم قدمم ۱۷۰ عه
البته من اونموقعم درشت بودم ولی۱۷۰ نبودم بعدشم قد کشیدم

من ده سالگی پریود شدم قدمم بلنده :))

منم کلاس هفتم پریود شدم همون۱۳سالگی میشه..اصلنم زود نیست نگرانش نباش گلم مواقعی ک پریود نیست بهش لبنیات بده اساسی

بنظر من‌ربطی نداره من ۱۲ سالگی شروع شد ولی قدم رشد کرد ۱۷۴ بودم دوتا بچه اوردم قدم‌کوتاه شد الان‌۱۷۰‌ام🤣👌

نه بابا اوکیه قدشم بلند میشه من یادمه پریودذشدنی خیلی قدم کوتاه بود

برا ادامه قدش هر چ زودتر ببر دکتر غدد اگ مشهد بودی یه دکتر خوب سراع داشتم

ببرش دکتر غدد شاید یه کاری بکنه براش

متاسفانه دختر منم شده قدشم کوتاه ۱۵۲ قدیما خودنون دیرتر میشدیم الان اب وعوا تاثیر داره لامصب

سوال های مرتبط

مامان مامانی مامان مامانی ۲ سالگی