واایی عزیزم😂😂
ببین واسش جذاب شده🤣🤣 نمیفهمم اینایی که میگن چقدر بد یا مثلا چرا دادی یا چرا اینجوریه!!! واقعا بچه های شیطون و کنجکاو ندارن پس🤣 من خودم خیلی حرکتا میزنم و نمیزام دخترم چیزایی که واسه معدش خوب نیست بخوره. ولی امان از وقتی بخوان گیر بدن.
عزیزم عیب ندازه تهش گریه میکنه و یکم سابیده میشی.ولی ازش بگیر. اذیت میشه
چون سفته و صدا میده خوشش میاد🤣 با هویجی خیاری چیزی جایگزین کن بعد از گریه🤣
بگیربندازبیرون یذره گریه میکنه خودش بیخیال میشه نودل همش اشغاله
چقدر بد یعنی همیشه اخلاقش اینجوریه ک گیر میده و گریه میکنه؟
راستی شما چقدر حرف میزنه؟
نودل میگن برا بزرگترا خوب نیس چه برسه بچه🫠
ی خوراکی دیگه بده بهش حواسش پرت بشه
ای خدا 😂😂😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.