۷ پاسخ

واایی عزیزم😂😂

ببین واسش جذاب شده🤣🤣 نمیفهمم اینایی که میگن چقدر بد یا مثلا چرا دادی یا چرا اینجوریه!!! واقعا بچه های شیطون و کنجکاو ندارن پس🤣 من خودم خیلی حرکتا میزنم و نمیزام دخترم چیزایی که واسه معدش خوب نیست بخوره. ولی امان از وقتی بخوان گیر بدن.
عزیزم عیب ندازه تهش گریه میکنه و یکم سابیده میشی.ولی ازش بگیر. اذیت میشه

چون سفته و صدا میده خوشش میاد🤣 با هویجی خیاری چیزی جایگزین کن بعد از گریه🤣

بگیربندازبیرون یذره گریه میکنه خودش بیخیال میشه نودل همش اشغاله

چقدر بد یعنی همیشه اخلاقش اینجوریه ک گیر میده و گریه میکنه؟
راستی شما چقدر حرف میزنه؟

نودل میگن برا بزرگترا خوب نیس چه برسه بچه🫠

ی خوراکی دیگه بده بهش حواسش پرت بشه

ای خدا 😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان رادمهر مامان رادمهر ۲ سالگی