۱۲ پاسخ

مبارکا باشه بسلامتی قدمش پر از خیر و برکت باشه عزیزم ♥️💋♥️

اگه میشه بگو تاریخشو یکم بزنن

مبارکه آن شاء الله عاقبتش بخیر باشه

به سلامتی عزیزم🩷والا خیلی مامانا میگن طبیعی راحته که

وزن نینی چند بود

مبارکه جانم
🥹♥️

بسلامتی عزیزم، قدمش مبارکتون باشه

گفتن تاریخشو یکم میزنن؟

اگه برگردی عقب باز طبیعی رو انتخاب میکنی؟

❤️🫀مبارکه
ولی ۲۹ اسفندد؟؟؟انصاف بود ؟بخاطر ی روزززز نیمه دوم اوففف

‌مبارکه عزیزم میشه تجربتو بگی بهمون

مبارکااا
زایمان کلا سخته
ولی به شیرینی دیدن بچه ات می ارزه

سوال های مرتبط

مامان تیدا مامان تیدا ۱۳ ماهگی