صبحون نازگل #شیرخشک#

تصویر
۵ پاسخ

عزیزم به بچه ۲۲ روزه تون مشکلی نداره دارین صبحونه این مدلی میدید چون میگن تا ۶ ماهگی باید شروع کنیم بهشون صبحونه میان وعده و غذا دادن تا قبل اون فقط آب و شیر خوده مادر یا شیر خشک

سلام سارا جان
جسارتا من شنیدم خرما رو نباید جوشوند
چون نجس میشه
بازم خودت سوال کن عزیزم

نوش جانش

چیا ریختی توش عزیزم؟به ماهم بگو یاد بگیریم دیگه🥲

نووووش جوونش🥰

سوال های مرتبط

مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان ارغوان شهرزاد مامان ارغوان شهرزاد ۳ ماهگی
مامان دلسا مامان دلسا ۱۰ ماهگی
مامان نازگل مامان نازگل روزهای ابتدایی تولد