خانوما به نظرتون اسم دلسا قشنگتره یا نازگل؟

۱۱ پاسخ

خانما به نظرتون کدوم اسم قشنگتره دلسا یا پناه

دلسا قشنگه من خواستم بزارم ولی نزاشتم دیگ

اسم پسرم الیاس هس.

دلسا عزیز

دلساقشنگتره🥰

دلسا

اسم پناه خیلی قشنگه

دلسا قشنگتره عزیزم ....

من هیچکدومو نمیپسندم ... ولی هرچی انتخاب میکنی انشاالله نام دار باشه و زیر سایه پدر مادر بزرگ بشه

من نازگل بیشتر به دلم میشینه هرچند شاید به نسبت دلسا قدیمی تر باشه

نازگل

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۱ ماهگی
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 ۶ ماهگی