۵ پاسخ

بسلامتی مبارک باشه
من بچه دوممه طفلی به زور از کمد داداشش دوتا کشو برا وسایلش جا باز کردم 😂🤦🏼‍♀️
اصلا دلم یجوری میشه برام بچه های دوم خیلی مظلومن

ماشاءالله خیلی قشنگه مبارکش باشه

بسلامتی عزیزم، مبارک باشه😍

بسلامتی 🌺

اینم از این 😍💙🐣

تصویر

سوال های مرتبط

مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 مامان 𝐀𝐫𝐬𝐚𝐲👼🏻🩵 ۸ ماهگی
مامان دنیز مامان دنیز ۴ ماهگی
مامان نیلا🥹🍒😍 مامان نیلا🥹🍒😍 ۳ ماهگی