بنظرتون مصرف قهوه هفته ای ۲/۳ شات مضره؟

۷ پاسخ

عه فامیلمون یکیه🫠

نه کمضرر ندارع ولی نخوری خب بهتره

ببین دوستم من وحشتناک معتاد بودم
یعنی صبح اولین کاری که میکردم دستگاه رو روشن میکردم بعد لود میشدم 😬 ۸۰ روبوستا هم می‌خوردم .
ولی از وقتی باردار شدم یکی دو هفته سختی کشیدم ولی ترکش کردم دیگه به خاطر نی نی. دکترم هم گفت مصرف کافئین در روز تا ۲۰۰ میلی لیتر اوکیه. الان گاهی هوس میکنم درصد پایین با ۲۰ روبوستا میخورم یا ۱۰۰ عربیکا یا قهوه بدون کافئین. چند بار هم نسکافه اینا خوردم. ولی در کل هرچی کمتر استفاده بشه قطعاً برای نی نی بهتره ❤️ اگه قهوه بدون کافئین پیدا کنین خیلیییی خوبه . حس ولع رو کامل میگیره ولی ضرری نداره

بهتره زیاد نخوری تپش قلب میگیری

من دکترم گفت روزی یه شات میتونی بخوری

نخوری بهتره

تا روزي ٢٠٠ميلي ليتر توي تحقيقات تاثيري روي جنين نداره

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس مامان امیر عباس ۷ ماهگی