پی پی پسرمنم چربه یعنی هروقت میشورمش دستم چرب میشه
مادرشوهرم میگه چون شیرت چربه پی پی شم چرب میشه
به خاطر شیرخشکه، نان شیرخشک چربیه، مثلا من به دخترم گیگوز میدم اصلا چرب نیست وزن دهی هم نداره
خودتون شير خشك ميدين يا دكتر گفته بديد؟
منم شير خودمو ميدم ولي شير خشك نميدم
يعني بايد بدم منم؟
نه مشكلي نداره پيش مياد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.