۴ پاسخ

مولتی ویتامین رو زود شروع کردن خوب نیس ،یکی از مشکلاتش اینه که ممکنه بچه بیش فعال شه، اکثر دکترا میگن مولتی بعد ۶ ماهگی فقط بهداشت احمق میگه بدین

مولتی خارجی بگیر یاهمون بهداشت آد هم داخلش دارع

من کلا مولتی دادم

چند کیلو بود تو ۲ ماهگی

سوال های مرتبط

مامان آراز 👼 مامان آراز 👼 ۱۳ ماهگی