۱۱ پاسخ

عیب نداره ولش کن خوب میشه
واسه دختر منم اینطور شد اومدم لباس تنش کنم ترکید

شنیدم میگن باید خودشو نشون بده

طبیعی برای بچه دوستم اینجوری شود ۴۷روزشه

پسرمنم زیر بغلش درامده بود فشارش بده عفونش خارج بشه

برا پسر منم بود پوستش کنده شد ترکید ولی دس نزن خوب میشه

اصلا دست نزن واسه دختر منم اینطوری شد خودش اوکی شد

خانوما فک کنم کیسه آبم پاره شد ۳۷هفته و ۴روزم چیکار کنم باید برم بیمارستان؟

حموم بردی بعد مرخص شدن از بیمارستان؟ یا به سرما دادی؟

عیب نداره دوتا پسرم اینجور شدن خودش سر باز میکنن

اشکال نداره برای پسر من هم همینجوری شده بود خودش پوکید ولی یه شب تمام گریه کرد اصلا آروم نمیشد هرکاری میکردیم

یهو؟

سوال های مرتبط