۱۸ پاسخ

بنده هنوزم ادامه داره😁

ما ☹️خاک بر سر بی لیاقتش

ما هروز. دعوا داریم صبح تا بعدازظهر رفتیم خرید مثل نامزد ها اومدیم خونه دعوامون. شد 😁😁 هعی چی بگم ولله

من شوهرم قهره شامم نخورد خوابید

من نیم ساعت بعد سال تحویل دعواش کردم

ما😒😒

مننننننن

مننننننننن

ما از صب باهم دعوایی ایم😒

ما دوساعت قبل سال تحویل دعوا کردیم من گریه کردم اون اومد منت کشید زود آشتی کردیم خداروشکر. ولی در کل زیاد دعوا میکنیم

ماهم کلا امروز افتادیم به جون هم😐🤣

تازه می‌خوام بکن منتظرم جواب بده

من زیاد

من کلی گریه کردم

منم 🙌

من😭

سلام من

🤣🤣🤣🤣

سوال های مرتبط