۷ پاسخ

ای جانم خدا حفظشون کنه ماشاالله چه خوشگل هم هستن 🧿😘😘
فکر کنم به مامانشون رفتن

خیلی کنجکاوم عکستو ببینم ماشالا هردو تاشون خوشگل😍😍🧿

عیدتون مبارک عسلای خوشگل😍❤️

ای جووونم
ماشالله
مبارکشون❤️

وای وای خوشتیپای کی بودن

وای ماشالله فتوکپی همن

ای جانم عزیزم
عیدتون مبارک قلبم

مقالات مرتبط

سوال های مرتبط