تقریبا یکسالگی ب بعد خودم تنها باشم نمیدم ولی مادرم و پدر شوهرم و پدر خودم میدن
هیچکدامو نمیدم
خودم واسش کوکی و اینا با شیره انگور و کره درست میکنم فقط چند روزه در حد خیلی کم چوب شور میدم
ویفر و شیرینی و شکلات و چیپس اصلا
فقط بیسکوئیت بدون شکر یا نهایتا مادر
هنوزم زیاد نمیدم چیپس که از هر بسته شاید یدونه بهش بدم. ویفر و شکلات و اینام اگر غذاشو کامل خورده باشه بعضی وقتا میدم بهش ولی کلا از یکسال و نیم به اینور اینجور چیزا دادم
تازگیا ساقه طلایی یا پتی بور در حد یکم میدم نه اینکه بزارم جلوش بخوره مثلا دسری چیزی درست کنم یا برا یچه مهمون بزارم یا خودمون بخوریم نوک انگشت بهش میدم ولی بسکویت رژیمی میخرم براش با شیره انگور درست شده خودمم پنکیک و انواع کیک با شیره خرما و انگور براش درست میکنم
از وقتی که از بالا و پایین دندون دراورد
یکسالگی
من شکلات و کاکائو نمیدم در حد بیسکوییت ساده میدم
از یک سالگی به بعد
من سه ماهه میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.