۱۶ پاسخ

من ی زیر دکمه رکابی و ی استین بلند تنش میکنم و شلوارش
یا زیردکمه رکابی با سرهمی
بستگی به شهرتون و دمای خونتون داره دیگه

اکثرا یه استین بلند زیر دکمه و شلوار تنشه

من قبلا دوتا تنش میکردم اما الان که هوا بهتر شده یدونه آستین بلند تنش میکنم

من یه بادی و یه بلیر شلوار همیشه تنش میکنم از حموم میارم نیم ساعت اول جوراب و کلاه سرش میکنم

ند ساعت دوتا تنش کت،بعدش یدونه کافیه

یا یه سرهمی میپوشم یا بلوز شلوار
مگه خیلی سرد باشه دولایه بپوشم

عزیزم سعی کن بعد از ساعت ۷ دیگ حمومش نبر

من هر روز یه بادی استین کوتاه بایه سرهمی یا مانتویی یا بلوز استین بلند و شلوار تنش میکنن

من ک با رکابی نخوابونم نمیخوابه اصلا خیلی گرماییه البته هوای اتاق استاندارده سرد نیست بعضی بچه ها با لباس زیاد کلافه میشن

من یه بلوز آستین بلند و شلوار .یه کلاه نازک
اگر لباسش خیلی نازک باشه یه رکابی زیرش نهایتا .خیلی گرماییه

من یه رکابی یا بادی با بلوز و شلوار و کلاه
بعد گرمش میشه بعد ۱ ساعت سرهمی نخی راحت تنش میکنم ، کلاه هم نمی‌ذارم

دما ۲۴ باشه یک لایه بیستر از خودت لباس بپوشون ولی حتما دما ۲۴ باشه

همیشه یه استین کوتاه با شلوار
اکثر مواقع فقط،یه بادی رکابی تنش میکنم عادتش ندادم زیاد لباس بپوشه و گرم بگیرمش

خب بستگی ب دمای خونت داره عزیزم
من ک پسرم فوق العاده گرماییه
نمیتونم خیلی گرم نگهش دارم
کلا سر و پهلوهاش نباید یخ کنه اونم در معرض باد مستقیم نباشه وگرنه ک بچه ها با دمای خنک سرما نمیخورن

بستگی داره به هوای شهرتون عزیزم
شهر ما سرده من وقتی از حموم میارمش یه کت هم تنش میکنم چون سرده خب

من یه تاب یه آستین کوتاه یه بلند از اول سه تا طرف ما سردع چون

سوال های مرتبط