۱ پاسخ

اگر دکتر تجویز کنه خیلی هورمونات به هم نمیریزه که اذیت بشی
من با دکتر تغذیه کم کردم به خاطره شیر دهی و ورژیم یه کمی عقب و جلو شد الان دیگر خوب شده

سوال های مرتبط