۳ پاسخ

ببر ی چک بکنن ، با اسپری بینی هم عالیه و شربت سرفه پدی کاف برا تنفس راحت و سرفه هست، شربت پلارژین هم خوبه

ببر عمومی از هیچی بهتره

نشاسته رو با اب جوش ک ولرم شده قاطی کن بهش بده بخوره خوب میشه

سوال های مرتبط