خانمای باردار ای وی افی استراحتتون چطوره

۳ پاسخ

من استراحت نسبی داشتم کارای روزمره خودمو انجام میدادم کارای خونه رو هم کارگر انجام میداد ولی روز در میون هم بیرون میرفتم با ماشین چون دلم میگرفت تو خونه

منم فقط در حد سرویس و حموم و نماز نشسته و کارم کلا نمیکنم ظرف نمیشورم خم و راست نمیشم و بیشتر نشسته یا دراز کشم بیرون میرم ولی با ماشین مهمونیم میرم اگه دلم یا کمرم درد بگیره رو مبل دراز میکشم

زیاد، مطلق نیستم،فقط حموم دستشویی، از یخچال خوردنی بردارم، غذا گرم کنم، ظرفمو بذارم ظرفشویی، همین، آشپزی نمیکنم،ظرف نمیشورم، جارو برقی طی، گردگیری، رو مبلی رو تختی، لباس لباسشویی نمیریزم،لباس های خشک. شده رو همسرم میاره میذاره رو تخت من نشسته تا میکنم میذارم سر جاشون، بیرونم دیگ. هر وقت داشتم خل میشدم با ماشین میرم یه دور میزنم، در هفته 1 بار مثلا

سوال های مرتبط

مامان محیا👼🏻 مامان محیا👼🏻 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق کوچولو🥹 مامان فندوق کوچولو🥹 هفته سی‌ام بارداری
مامان پری مامان پری هفته هجدهم بارداری
مامان دوقلوها🩵🩷 مامان دوقلوها🩵🩷 هفته بیست‌ونهم بارداری