اگه ینفر بود که بچم و خوب نگهداره,قطعا خودمو میکشتم

۱۷ پاسخ

هیچکس نیس
مطمئن باش هیچکسسسسسس

هیچکس مث خودت نمیشه

منم همینطور رفیق منم همینطور

من اون کسو دارم که بچمو بسپارم بهش ولی از بعدش میترسم از بعد خودکشی و عواقبش....

هیچ وقت حتی تو بدترین شرایط فکر خودکشی نکن
گناههههههه خیلیییییی بزرگیه

این چ حرفیه مامان جون
هیچکی مثل مادر نمیشه برای بچه اش
حتی فکر کردن بهشم گناهه

غذا بهش بده یا شیر گاو نزدیک ۱ سالشه مشکلی نیست ک

با سرنگ بهش بده

با لیوانش امتحان کن ببین با لیوان شیر خشک نمیخوره؟

من دارم شکر

اگه بود که هممون همین کارو میکردیم😁

دقیقاااا

عزیزممممم💔
بازم خوبه شوهرت میره سر ی کاری شوهر من بیکاره منم شیر خودم میدم پسرم شیر خشک نمیگیره
چیکار میشه کرد باید برای زندگی تلاش کرد

هیچکس نیست 🤣

قطعا هیچکی بچتو عین خودت نگه نمیداره🥲🥲

چرا؟؟؟؟؟؟

عههه اول عید این چه حرفیه

سوال های مرتبط