هیچکس نیس
مطمئن باش هیچکسسسسسس
هیچکس مث خودت نمیشه
منم همینطور رفیق منم همینطور
من اون کسو دارم که بچمو بسپارم بهش ولی از بعدش میترسم از بعد خودکشی و عواقبش....
هیچ وقت حتی تو بدترین شرایط فکر خودکشی نکن
گناههههههه خیلیییییی بزرگیه
این چ حرفیه مامان جون
هیچکی مثل مادر نمیشه برای بچه اش
حتی فکر کردن بهشم گناهه
غذا بهش بده یا شیر گاو نزدیک ۱ سالشه مشکلی نیست ک
با سرنگ بهش بده
با لیوانش امتحان کن ببین با لیوان شیر خشک نمیخوره؟
من دارم شکر
اگه بود که هممون همین کارو میکردیم😁
دقیقاااا
عزیزممممم💔
بازم خوبه شوهرت میره سر ی کاری شوهر من بیکاره منم شیر خودم میدم پسرم شیر خشک نمیگیره
چیکار میشه کرد باید برای زندگی تلاش کرد
هیچکس نیست 🤣
قطعا هیچکی بچتو عین خودت نگه نمیداره🥲🥲
چرا؟؟؟؟؟؟
عههه اول عید این چه حرفیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.