۴ پاسخ

بستگی داره من دکترمگفت 9اینجا باش 2بعدظهر سزشدم

هشت میری نیم ساعت برای شنیدن ضربان. قلب و فشار و حرکات جنین اینا به ساعت واسه سرم وقتی سرم تموم شد میان میبرنت اتاق عمل فوقش یه ساعت و نیم هم اونجا بعد میبرنت اتاق

به منم گفتن ۸بیا ،بعد زنگ میزنیم دکتر بیاد تشکیل پرونده قبلا دادم انشاالله به سلامتی بری وبیای

تا ۱۲ ۱ از اتاق عمل بیرون اومدی دیگه

سوال های مرتبط