کسی از روغن کرچک برا زایمان استفاده کرده؟

۳ پاسخ

من سر پسر اولم دکتر بهم قرص کرچک داد ی دونشو که خوردم افتادم به خونریزی و رفتم بیمارستان برا زایمان.40 هفتم پر شده بود دردم نمیگرفت بهم قرص کرچک داد

میگن تو روند زایمان خیلی تاثیر گزار هست و معمولا مامانایی که ۳۰هفته و ۴۰ هفته هستن استفاده میکنن دهانه رحم و رو تحریک میکنه

من الان دارم کپسولش‌ رو میخورم نمیدونم چه تاثیری داره

سوال های مرتبط