من سر پسر اولم دکتر بهم قرص کرچک داد ی دونشو که خوردم افتادم به خونریزی و رفتم بیمارستان برا زایمان.40 هفتم پر شده بود دردم نمیگرفت بهم قرص کرچک داد
میگن تو روند زایمان خیلی تاثیر گزار هست و معمولا مامانایی که ۳۰هفته و ۴۰ هفته هستن استفاده میکنن دهانه رحم و رو تحریک میکنه
من الان دارم کپسولش رو میخورم نمیدونم چه تاثیری داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.