۱۷ پاسخ

شیک😍👌

قرتی خانوم😍😁

مبارکش باشه عزیزم 😍

چیکارمیکنن بچتون میزارن عکس بگیرین و یا ژست میگیرم. حالا بچه من عمرابتونم

ماشالله خدا حفظش کنه😍😍

ای خدا قربونت دامنت🥹🥹

اوووو چه قرتی عزیزکم🥰🥰🥰

وای چقد ناااز از کجا گرفتی لباسشو 😍😍😍

چ نازه مبارکش باشع😍

ای جان♥️

ووی چه قرتی😍😩🌸💋

اخ ننههههههههههه

اوخ خوداا🥺🥺

به به چه زیبا😍

آی خدا چقد بهش میاد❤🫶🏻

خیلیییی🤭❤️

بنظرم پاپیون های جورابش پشت بمونه قشنگ تره😍

سوال های مرتبط

مامان متین(فلفل🌶) مامان متین(فلفل🌶) ۱ سالگی