منم اینجوری بودم خون ابه میومد رفتم دکتر گفت عفونت قدیمی داری که درمان نکردی تبدیل به زحم رحم شد.برام دارو و امپول داد .یه جلسه هم فریز کرد برام .تا۴۵ روزم نزدیکی رو منع کرد .الان میشه گفت ۹۰درصد خوب شدم
احتمالا دهانه رحم هستش
شاید عفونت یا حساسیت دهانه رحم، پولیپ همش باعث میشه
برو دکتر
شاید زخم میشی
باید بری دکتر زنان معاینه بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.