نخر نیار خونه جلوت باشه نمیتونی جلوی خودت بگیری که نخوری
واه مگه میشه. نان و پنیر و خیار و گوجه و اینا بخور. میوه باز مشکلش کمتره. هفته های آخره مراقب باش
نخور هفته ی شما هم که بالا هست باید خیلی مواظب باشی
من شوهرم شیرینی و از دستم قایم کرده😂
نخور خیلی وزنت میره بالا و قندت میره بالا
نخور خب.
منم همش شیرینی میخورم
منم اینقدر شیرینی جات خوردم دکتر گفت زیاد وزن اضافه کردی
چیکار کنمم😫😫
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.