۹ پاسخ

نخر نیار خونه جلوت باشه نمیتونی جلوی خودت بگیری که نخوری

واه مگه میشه. نان و پنیر و خیار و گوجه و اینا بخور. میوه باز مشکلش کمتره. هفته های آخره مراقب باش

نخور هفته ی شما هم که بالا هست باید خیلی مواظب باشی

من شوهرم شیرینی و از دستم قایم کرده😂

نخور خیلی وزنت می‌ره بالا و قندت می‌ره بالا

نخور خب.

منم همش شیرینی میخورم

منم اینقدر شیرینی جات خوردم دکتر گفت زیاد وزن اضافه کردی

چیکار کنمم😫😫

سوال های مرتبط