۵ پاسخ

و اینکه تو بله گروه زدیم خواستی آیدی بده اددت کنم

از داروخونه ژل بخر بگی دندون درمیاره بهت میدن

دیفن هیدرامین یا استامینوفن بمال به لثه هاش بهترمیشه ندی بخوره یه ذره بمال نوک انگشتن یا مسواک انگشتی بکش به لثه هاش اروم

فکنم بیاد بیرون دردش تموم میشه نمیشه؟

از کجا فهمیدید دندونه

سوال های مرتبط