۱۵ پاسخ

سوال منم هست

به ریسکش نمی ارزه جلوگیری کن دیگه

طبیعی

فداد 😇😇😙

منم همینجوری گول خوردم و با اولین رابطه باردار شدم و بچه هام زیر یک سال اختلاف سنی دارن🤣🤣🤣

اتفاقا احتمال بارداری بعد زایمان خیلیییی بیشتره

نه بابا احتمال حاملگی هست

اشتباه در هرصورت تو شیردهی احتمال حاملگی هست

نه راست نیست گول نخور

نه بابا خواهر این اشتباه نکنیا .ربطی به این چیزا نداره .منم گول خوردم .دوتا بچه اولم شیر به شیرع شدن .پسرم پنج سالشه دخترم چهارسالش😅خلاصه هواست باشه کلاه سرت نره

نه اصلا این اشتباهو نکنی یهو دیدی باز بارداری

نه ربطی نداره

نه اشتباهه

نه عزیزم اشتباهه

تو شیردهی پریود نمیشی ولی حامله میشی😊

سوال های مرتبط

مامان تو دلیم و ساجده مامان تو دلیم و ساجده هفته بیست‌وچهارم بارداری