من هر روز میخورم حتی تو پریودی
روزی ۴تا
هر ۱۲ ساعت دوتا
من روزی دو. تا میخوردم و. فکر کنم دو سه روز از پریودیم گذشته بود. ۲۰روز بعد باردار شدم بهترین مکملی بود نسبت به چیزای که تا حالا خورده بودم
من روز ۱۵ سیکلم بودم رفتم دکتر برام نوشت از همون روز شروع کردم روزی یکی بعد شام بعدش پریود شدم و ادامه دادم تا الان که بازم روز ۱۴ سیکلم دارم روزی یکی میخورم دیگه یه ماهه دارم میخورم
منکه هر روز میخوردم عزیزم
برای سنین بالا بسیار خوبه
روزی دوتا معمولا از روز دوم سوم پریودی برای کیفیت تخمک خوبه
از چندشو نمیدونم
ولی کلا من میخوردم روزی یدونه فکر میکنم تاثیر داشته تو حامله شدنم
ی ماهو نیم بعدش حامله شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.