دختر من میگه دلم درد میکنه
دیشبم تب کرد
چیه این ویروس جدیده ؟؟
دخترمنم گرفته،تب وسرفه داره
الان دختر من بستریه همون تب وسرفه وعطسه داره
خوب بستریش میکردی بهتر میشد
این ویروس جدیده بهش اندسترون بده و شربت مترونیدازول زیاد بهش غذا و خوراکی نده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.