۶ پاسخ

فقط من رفتم پیش ی دعانویس براش قفل انجام دادم جواب گرفتم

اینجوری ک بدتر آبروشو پیش همکاراش بردی .
باورش کن.
اینقدر بی اعتمادی هم خوب نیست. امروز گریه میکنه میگه شماره ندادم.فردا میگه خوب کردم دادم

کارش اوکی بود

عزیزم هم دردیم

ببخشید.چرا اینکار می‌کنی ؟ من هم شما ره نانوایی دارم سوپری .بغالی چیزی می خوام زنگ میزنم

چرا طلاق نمیگیری

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی