۳ پاسخ

بابا ول کن مگه چیکار کرده زنه به قول خودش جای مادرته زنگ زده گفته که نونوایی باز هست یا نه همین دیگه شوهرتم توی دودروایستی مونده بهش شمارشو داده چیه خوب مگه انقدر حساس نباش خیانت نکرده که

عزیزم اگه مسئله خیانته و یبار شده فقط ببخش و فراموش کن مدیریت زندگیتو از دست نده و بهترش کن یا نمیتونی ببخشی و هی تکرار میکنه و توجیه بهتره جداشی اگه شرایطت مالی داری بدون تکیه به خانواده یا اکه مالی اکی نیسی ام خودتو بکش بالا بعد جدا شو خلاصه یه تصمیم بگیر

طلاق رو‌برای این روزا ساختن..

سوال های مرتبط