فرزند پروری شیرخشک پوشک تب

تصویر
۹ پاسخ

اتفاقا دلیلش اینه که ۹۵ درصد شما پیششی برا همین کمبود محبت پدرانه داره دوست داره وقتی باباش هست با باباش وقت بگذرونه

دختر منم اینجوریه

باز برعکس دختر من به شدت وابسته من هست خیلی اذیت میشم واقعا یه لحظه از جلوی چشمش میرم کنار از گریه ضعف میکنه و میدوه دنبالم

دقیقا پسر منم اینطوره با این تفاوت که من کمتر از همسرم برای پسرم وقت میذارم اون خیلی بیشتر براش حوصله بخرج میده بهش حق میدم که بیشتر با باباش راحت باشه

ریلکس کن و از این فرصت استفاده کن.برو برای خودت پیاده روی یا خرید یا کتاب بخون.کاری که به خاطره بچه داریه زیاد نتونستی انجام بدی رو انجام بده.والا منکه از خدامه پسرام بچسبن به باباشونو کاراشونو همسرم انجام بده.برای آرامش اعصابم لازمه.همسرم حموم و دستشویی میبردشون.غذاشونو همسرم میده بهشون.چون حس میکنم در توان جسمی روانیم نیست که صبح تا شب یه تنه با دوتا بچه بخوام سروکله بزنم.چون ربات هم بلاخره سارژش تموم میشه ماکه آدمیم.

پسر منم همینه

دختره منم همینه و من خیلی راضیم از این وضعیت😅

اتفاقا دلیلش اینه که ۹۵ در

دختر منم به شدت بابای هستش

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان عروسک مامان عروسک ۳ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان شایان🍓🐣 مامان شایان🍓🐣 ۳ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۳ سالگی