۱۳ پاسخ

روغنت مشکل داره چه روغنی استفاده میکنی بعضی از روغن ها خیلی بوی بدی میگیرن کتلت یا کوکو سرخ میکنی

اب پیازو من نمبگیرم
فقط سیب زمینی میگیرم عزیزم چون گوشت داره تخم مرغم نمیزنم
ادویه بیشتر میزنم

نميدونم منم با بوي كتلت مشكل دارم البته بقيه ميگن عاديه ولي خودم درست ميكنم نميتونم بخورم ولي بقيه درست ميكنن ميخورم و دوست دارم

به گوشت هم هست
منم یکبار از مادر شوهرم گوشت چرخ کرده گرفتم بو گند میداد وقتی داشتم کتلت درست میکردم حالم بد شد
ولی با مال خودم نه
سعی کنید از جایی که کشتار روز دارن گوشت بگیرید

چربی گوشتت زیاده بخاطر اون

خیلی ضخیم هم نزار برا سرخ شدن وسطش بو میگیره گوشتم کم بریز کم کم

سیب زمینی با رنده ریز رنده میکنم پیاز هم همینطور. آبش رو نمیگیرم.زردچوبه فلفل سیاه هم زیاد میزنم‌.پولبیبر هم میزنم. از بوش گیج میشم.هیچی دیگه نمیزنم

بهترین گزینه اینه درست نکنی دیگه
منم میدم مامانم درست میکنه

وای منم از بوی کتلت اصلا خوشم نمیاد

برا منم بو میده

توش پودر زعفرون دارچین پودر سیر
پودر نعناع خشک بریز.
شفید خشک هم بریز
ی سبزی دیگ ام هس اسمش الان یادم نیی مامانم میریزه خیلی بوش خوب میشخ

ادویه سیر وکره میزنم
آرد سوخاری و ادویه کتلت میزنم

بوي زحم تخم مرغ نيس؟

سوال های مرتبط

مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی