#فرزند پروری #پوشک#شیرخشک

تصویر
۱۱ پاسخ

جوابا رو ک میبینم فک کنم فقط منم ک از پیرسینگ بینی بشدت بدم میاد 😂

نگین کوچیک شیک تر
من نگین نقره اس چن سال

من عاشق حلقم😅✌🏻

خیلی خوبه منم دارم ولی یا بابدحلقه بندازی یا میخی چون سوراخ کردنش فرق داره،نمیشه مثلا میخی بزاری بعد دربیاری حلقه بندازی

نگین بنظرم

بگو چطور بود عکسشم بذار هزینشم بگو منم خیلی دوس دارم
ولی نمیدونم شوهرم چی میکه تا حالا نگفتم که دوس دارم
میخی که نصره گرفتی چقد خریدی؟

من نگین بیشتر دوست دارم حالا دیگه بستگی به سلیقه خودت داره

عزیزم میشه انجام دادی فردا داخل همین تاپیک بهم پیام بدی دردش چطور بود
منم خیلی دوست دارم

نگین ظریف

نگین بهتره

ابرو خیلی بهتره

سوال های مرتبط

مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۲ سالگی
مامان 🌶️فلفل🌶️ مامان 🌶️فلفل🌶️ ۲ سالگی
مامان حلما مامان حلما ۲ سالگی
مامان فلفل مامان فلفل ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان آیهان💙🫀 مامان آیهان💙🫀 ۲ سالگی
مامان هاوُش مامان هاوُش ۳ سالگی
مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان آریانا💕🧚‍♀️ مامان آریانا💕🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان شایان مامان شایان ۳ سالگی