فرزند پروری،کودک،شیرخشک،شیر،پوشک

تصویر
۴ پاسخ

تب خطرناکه حتما ببر دکتر

اصلا نباید سرخود آنتی بیوتیک‌ بدی
اگه دکتر نداده دارو‌رو‌قطع کن ببر دکتر

پسرمنم پنج روزتب کردوازروزاول باتجویزدکترانتی بیوتیک خوردوهمون شب اول که بردمش اوژانس وشیاف زدندودیدندتبش پایین نمیادازمایش هم واسش انجام دادندوخداراشکرآزمایشش خوب بودولی تاپنج روزباایبوپروفن وشیاف استامینوفن تبش میومدپایین ..تااینکه دکترمتخصص کودک گفت احتمالاانفولانزاگرفته وانتی بیوتیک هم نداره اماتوادامه بده تادوره اش بگذره وازروزپنجم دیگه تبش قطع میشه ..وماروزششم دیدیم دیگه تندتندتب نمیکنه ومثلا ایبوپروفن خوردتا۱۰ساعت بعدش تب نکردوبعدیکم داغ شدوروزهفتم دیگه خداراشکرکلاقطع شدوآبریزش وسرفه شم خیلی کم شد..

تب بیشتر از ۳ روز طول بکشه باید حتما ببری دکتر ازمایش بنویسع

سوال های مرتبط

مامان عشق مامان مامان عشق مامان ۲ سالگی
مامان امیر محمد مامان امیر محمد ۲ سالگی
مامان هامین و ماهوین مامان هامین و ماهوین ۲ سالگی