والا ما نه زورمون به امریکا میرسه ن به ایران
ماهم حرف دلمونومیزنیم اینم بگم تاالانم خوشبخت و خوب زندگی نکردیم که بترسیم ازاین به بعدش بدبشه واسمون
مگه نمیریم یع مغازع ارخچالت اب میشیم که نکنه موجودی نباشه
مگه روسری مون یکم عقب نیمره استرس میگیرم نکنه بکوشنمون
مگه شوهرامون مبتونن بخاطر اوضاع اقتصادی ما رویه مسافرت ساده ببرن
ماازاولم خوشی نکردیم که اراین به بعدنگران باشیم
یه چی میگم تا آخرش برو
نمیخواد برامون تحلیل بزنی
پاکستان بمب هسته ای داره
چرا آمریکا باهاش کار نداره
چرا تا حالا تهدید فلان نکرده
چونننننن نشسته سره جاش با کسی کار نداره
چراااااااا هزاران میلیارد پول خرج غزه و حزب الله کرد ولی برای مردمش نه خون ح.... های عرب از ما رنگین تره
همینه
ونزوئلا وقتی گرفت اقتصاد کشورش رونق بپیدا کرده ارزش پولش رفته بالا
چرا فک میکنی ماها نمیدونیم
معلومه که نمیسوزه
ولی ببین چه بلایی سرمون آوردن
بخدا نگید امنیت
گرونی باعث میشه هیشکی بهم رحم نکنه
🥲🥲ما فقط میخواییم حال ایرانمون خوب باشه همین
نه طرفدار پهلویم نه طرفدار آمریکا
چون ما نه افغانی این نه عراقی نه یمنی
ما ایرانی ایم و به مغول هم حتا غالب شدیم
پس یاد بگیر دیگه ایرانیا رو با بقیه مقایسه نکنی
عزیزم اینا دلشون ب حال مردم نمیسوخت چ دلسوزی تا میدیدن در خطرن اون همه آدم کشتن
کی گفته آمریکا خوبه؟کی گفته اونا دلشون برای ما سوخته
ما از حکومت داری بزرگای خودمون خسته شدیم
اینا خیلی بد کردن
ما از خودی خوردیم
چرا مقاومت میکنید
حقمون و چند سال خوردن
بزار بگم راحت شی آمریکا و اسرائیل و ایران و انگلیس همه دستشون توو یکاسه است ی عمر الکی گفتی مرگ بر ..... الان هم توافقی دیگه رهبرتون و دادن
بابا ب خدا کسی جنگ و دوست نداره
مردم خسته شدن
آمریکا چشمش فقط خاک غنیمت ایران را میبینه وگرنه بخدا یکدرصد اگربه فکر آدمای این مملکت باشه وقتی به هممموطن خودت پشت میکنی و هزار بد بیراه میگی یه اجنبی کافر ک دشمن صد ساله ایران هست دلش برات میسوزه و اون چیزی ک میخای رو میده
من خودم تو افغانستان ریدم چطور کشورمون نابود کرد چطور تکه تکه کرد هیچی از طلا و اشیایی با ارزش براش نزاشت چطور دو دستی تحویل طالب داد
دقیقا کاش بدونن خیلیا نفهمن
آخه اینا خیلی دلشون خیلی برامون میسوخت
ممنون که انقد فهیم و خوبین😂
واقعا چه سودی داشت براتون؟ رفاه داشتید؟شکمتون سیر بود ؟درمان رایگان بود؟ دارو گیر میومد ؟ مسافرتامون ب راه بود میترسیم دیگه نشه رفت؟بهترین لباس و اسباب بازی رو برا بچها میخریدیم؟مهمترینش ک میگین امنیت آیا امنیت داریم؟؟؟؟؟؟؟؟مگه چی رو از دست میدیم کناراحت باشیم یکم فکر کنید بابا
نگران نباشین اقاب ارزوی قلبیش رسید خجالت ب اونایی ک چندسال تواین خاک نونو نمکشوخوردن 😭😭😭😭😭
ایران مگ گذاشتین چیزی ازش بمونه هر چی بود ویران کردین خدا لعنتتون کنه ترامپ این ممملکت بی اب و علف میخواد چی کار کنه
من فقط رهبر رو میخام🖤
واقعا بعضیا تومغزشون پهنه خره خاک توسرشون
چقد حرفت درست بود👌🏻
ج ا اگه دلش بع حال مردممون ميسوخت ٤٠ هزار نفر و تو ٤ ساعت نميبست به گلوله،،،، بگم يا بس ته ؟
جدای از سایر صحبتها و نظرات، عزیزم راجع به بمب هیروشیما کمی بیشتر تحقیق کنید.
مثلا میتونید از کلید واژه جنایات جنگی ژاپن در جنگ جهانی و کمپ ۷۳۱ شروع کنید.
نتیجهای که نهایتا بهش میرسید اینه که اگر اون بمب و بازدارندگیش نبود الان تا خاورمیانه موش آزمایشگاهی ژاپن بودن.
واسه همونه که پیشرفت نمیکنیم الان میخای چیکارکنیم دست ازسر این واون کشور بردارین به فکرکشورخودباشید تصمیم اینده ایران به دست کیه چی قراره بشه چه بلای سرمون میاد
ول کن منم خستم از حرفای اینا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.